1. Otočki turnir u briškuli i trešeti započeo je u petak 9.12. javnim izvlačenjem parova. Na turniru će sudjelovati 24 para koji su podijeljeni u četiri skupine. Turnir će se održavati u konobi „Bile“ u Pagu subotom i nedjeljom, osim vikenda 24.12.-25.12. i vikenda 31.12.-1.1. Protekle subote i nedjelje odigrane su prve partije.

„Bilo je zanimljivih mečeva, neki favoriti su izgubili. Neke napete partije su se odužile dugo u noć. Igra se u veseloj, prijateljskoj atmosferi. Turnir je pobudio veliko zanimanje gledatelja“,rekao je predsjednik Gradskog vijeća Grada Paga Branimir Paro- Vidolin. Pobjednik turnira osvojit će nagradu u iznosu od 3000,00 kuna. Nagradu za osvojeno drugo mjesto je 2000,00 kuna, a za treće mjesto 1000,00 kuna. Pokrovitelj turnira je Grad Pag, a organizatori Grad Pag,  Mjesni odbor Pag i Centar za kulturu i informacije Pag.
SKUPINE:
A
1.Jure Žunić-Bibi Lumezi
2. Lorenco Paro-Stanko Skakelja
3.Josip Zubović Pipe-Zubović
4.Vladimir Kaurloto-Andrea Crljenko
5.Mladen Palčić-Luka Paro
6.Mario Fabijanić-Zoran Maržić
B
1.Paško Fabijanić-Marin Šćiran
2.Tino Herenda-Franči Radoslović
3.Marko Budan –Ivan Budan
4.Branimir Paro-Vidolin- Marin Fabijanić
5.Marko Maržić-Ivan Fabijanić
6.Branislav Batkovski-Danijel Persola
C
1.Ivica Bobić-Jasenko Herceg
2.Neven Zubović-Šime Zubović
3.Šime Vičević-Vjekoslav Šljivo
4.Branko Škoda-Emil Vičević
5.Damir Pernar-Andreja Crljenko
6.Željko Goleš-Arben Deda
D
1.Petar Oštarić-Tihomir Oštarić
2.Toni Sabalić-Željko Bistričić
3.Rajko Jurčević-Robert Jurčević
4.Ivan Dabo Đono-Jure Palčić
5.Ivan Sabalić-Jure Rakamarić
6.Goran Kustić-Marino Škoda
Suci: Šime Goleš i Jure Fabijanić
 
PRAVILA IGRE: 
 
Za igru «trešete»:
1)    Djelitelj nakon miješanja karata i presijecanja od strane suparničkog igrača dijeli po pet (5) karata počevši od suparničkog igrača do sebe u smjeru suprotnom od kazaljke na satu (desna strana) te isti postupak nastavlja u slijedećim i ostalim dijeljenjima.
2)    Igru otvara igrač koji je prvi dobio karte, te dok je na potezu može prijaviti «akužu» ako je ima (napolu ili tri – četiri- asa, trice ili duje).
3)    U igri «trešete» zabranjeno je bilo kakvo motiranje osim sastavnog kartaškog dijela «bat» i «strišo».
4)    Ne prihvaća se naknadno zvanje «akuže». Svaki igrač kad dođe na red za igranje da bi se prihvatila «akuža» treba je tada prijaviti.
5)    Akuža je najstarija.
6)   U slučaju krive prijave «akuže», krivog dijeljenja karata, nepoštivanja zoga ili prijave da je dosta za kraj igre, a nije stvarno bilo dosta, suprostavljenoj ekipi se pripisuju 11 punata. Prijavu za kraj igre mora se osigurat «franko kartom» ili najjačom kartom koja je u tom trenutku u igri tako da je siguran dokaz o dobivenom štihu i izlazu, u suprotnom ekipa gubi partiju a suparnici dobivaju 11 punata.
7)    U slučaju izlaza obe ekipe pobjeđuje ona ekipa koja je dobila zadnji krug (bazu).
Za igru «briškula»:
1)     Djelitelj koji je na redu nakon miješanja karata i presijecanja od strane suparničkog igrača dijeli po tri (3) karate počevši od suparničkog igrača do sebe, te slijedeću kartu okreće i postavlja ispod preostalog kupa. Okrenuta karta predstavlja u toj partiji dominantnu igru (briškulu).
2)    Dok se ne završi prvi krug igre zabranjeno je bilo kakvo motiranje ili dogovaranje, a nepoštivanje ovog pravila može biti kažnjeno gubitkom tekuće partije.
3)     U partiji pobjeđuje ekipa koja je na kraju igre skupila 61 punat ili više, ili je u tijeku igre izjavila da im je dosta te kontrolom brojanje se isto pokazalo istinitim.
4)     U slučaju netočne prijave protivnička strana dobiva tekuću partiju.
5)     U slučaju neodlučenog rezultata partije (60 punata), igra se ponavlja a dijeli isti djelitelj.
Takmičenje započinje igrom trešeta do 41 punta, nastavlja se igrom briškula do četiri dobivene partije, te ukoliko je rezultat u trešti i briškuli neodlučan nastavlja se razigravanje trešetom do 41 punat.
Igra se na dvije velike.
Ukoliko jedan par zakasni više od petnaest minuta ili uopće ne dođe gubi partiju i protivnik dobiva 2 boda.
Svaki pokušaj varanja znači automatsku diskvalifikaciju.
Ukoliko dva i ili više parova imaju jednak broj bodova uzima se u obzir međusobni omjer.
Svaka pobjeda vrijedi dva punta.
Parovi su podijeljeni na 4 skupine: skupina A, Skupina B, Skupina C i skupina D. Unutar svake skupine igra svatko sa svakim. Prva dva iz svake skupine idu u slijedeće kolo.
Ova pravila donio je organizator turnira i vrijede za sve ekipe koje su se odazvale na predmetni turnir, a ista će se uručiti svakoj ekipi prije početka takmičenja. Sve ekipe koje učestvuju u turniru uručenjem ovih pravila igre. prihvaćaju ih u cijelosti i bez mogućnosti osporavanja. U tijeku igre ekipa koja smatraju da su ometani ili sumnjaju na pomoć od strane promatrača suparničkoj ekipi može zahtijevat od suca zaštitu.